În prezent, conținutul video - inclusiv animația - este o modalitate pe care marea majoritate a consumatorilor o preferă. Sigur și tu petreci minute în șir pe Instagram Reels sau Tik Tok, Instagram Videos sau Youtube.
Atunci când incluzi în strategia de marketing și secțiunea de grafică animată, șansele de a avea un ROI mai mare cresc considerabil. De ce? Pentru că oamenii vor fi mai responsive, vor interacționa mai mult cu postarea, rata de click va crește și, prin urmare, vor crește și vizitele în website, care pot genera leaduri.
Te poți folosi de acest instrument pentru a spune povestea brandului, de ce este acesta relevant și de ce consumatorii ar trebui să achiziționeze serviciile sau produsele oferite. Și, de ce să nu faci acest lucru într-un mod prietenos, amuzant sau educațional?
Lasă-ne un mesaj, iar noi venim cu câteva exemple către tine ca să poți întelege mai bine ceea ce presupune.
În prezent, conținutul video - inclusiv animația - este o modalitate pe care marea majoritate a consumatorilor o preferă. Sigur și tu petreci minute în șir pe Instagram Reels sau Tik Tok, Instagram Videos sau Youtube.
Atunci când incluzi în strategia de marketing și secțiunea de grafică animată, șansele de a avea un ROI mai mare cresc considerabil. De ce? Pentru că oamenii vor fi mai responsive, vor interacționa mai mult cu postarea, rata de click va crește și, prin urmare, vor crește și vizitele în website, care pot genera leaduri.
Te poți folosi de acest instrument pentru a spune povestea brandului, de ce este acesta relevant și de ce consumatorii ar trebui să achiziționeze serviciile sau produsele oferite. Și, de ce să nu faci acest lucru într-un mod prietenos, amuzant sau educațional?
Lasă-ne un mesaj, iar noi venim cu câteva exemple către tine ca să poți întelege mai bine ceea ce presupune.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.
For more info visit Cookie policy