Web Solutions

PUTEM CONSTRUI ACEL WEBSITE INTERACTIV CARE SĂ ÎȚI ADUCĂ VÂNZĂRI

Care este elementul cheie al unui website? Experiența pozitivă cu care utilizatorul ar trebui să rămână. Pentru a atinge acest obiectiv, fiecare element din site trebuie să fie acolo cu un scop.

Pe lângă designul atractiv și navigarea intuitivă, incorporăm elemente de SEO și marketing, astfel încât site-ul companiei tale să informeze, să argumenteze, să convingă și să vândă produsul/ serviciul pe care îl avem în vedere.

FOLOSIM TEHNICI DE SEO PENTRU A OPTIMIZA LA MAXIM SITE-UL COMPANIEI TALE

Obiectivul nostru este să optimizăm site-ul până în punctul în care îți va menține locul în top-ul căutărilor pe Google, va ajuta la generarea de clienți noi și îi va putea menține pe cei existenți implicați.

RECLAME GOOGLE ADS PENTRU A GENERA MAI MULTE VÂNZĂRI

Cu toții folosim Google atunci când apare o nevoie și vrem să găsim o soluție rapid. Fie că suntem în căutarea unui serviciu sau a unui produs, răspunsurile noastre se află pe Google. Ei bine, acolo trebuie să fie și compania ta!

Cum? Prin reclamele de Google ADS. Tipuri de campanii cu care putem lucra:

  • Campanii Search - unde răspundem la căutări specifice pe Google, exact în momentul în care utilizatorii își manifestă nevoia. Pentru acest tip de campanii, realizăm research-ul complet de cuvinte cheie pentru a determina expresiile folosite și volumul de căutare în funcție de fiecare categorie.
  • Campanii Display - unde vom rula bannere sugestive pe site-urile pe care publicul țintă navighează.
  • Campanii Youtube - unde putem rula video-uri prin care generăm brand awareness.
  • Campanii Apeluri - putem rula anunțuri care facilitează apelarea rapidă, direct din anunț. De exemplu, putem răspunde cu astfel de anunțuri la căutările care au în spate o intenție de achiziție consultativă.
  • Campanii Shopping - putem rula anunțuri în care sunt afișate imaginile produselor, denumirea și prețul în urma căutărilor search pe Google. Prin acestea direcționăm utilizatorii direct în pagina de produs.

Web Solutions

PUTEM CONSTRUI ACEL WEBSITE INTERACTIV CARE SĂ ÎȚI ADUCĂ VÂNZĂRI

Care este elementul cheie al unui website? Experiența pozitivă cu care utilizatorul ar trebui să rămână. Pentru a atinge acest obiectiv, fiecare element din site trebuie să fie acolo cu un scop.

Pe lângă designul atractiv și navigarea intuitivă, incorporăm elemente de SEO și marketing, astfel încât site-ul companiei tale să informeze, să argumenteze, să convingă și să vândă produsul/ serviciul pe care îl avem în vedere.

FOLOSIM TEHNICI DE SEO PENTRU A OPTIMIZA LA MAXIM SITE-UL COMPANIEI TALE

Obiectivul nostru este să optimizăm site-ul până în punctul în care îți va menține locul în top-ul căutărilor pe Google, va ajuta la generarea de clienți noi și îi va putea menține pe cei existenți implicați.

RECLAME GOOGLE ADS PENTRU A GENERA MAI MULTE VÂNZĂRI

Cu toții folosim Google atunci când apare o nevoie și vrem să găsim o soluție rapid. Fie că suntem în căutarea unui serviciu sau a unui produs, răspunsurile noastre se află pe Google. Ei bine, acolo trebuie să fie și compania ta!

Cum? Prin reclamele de Google ADS. Tipuri de campanii cu care putem lucra:

  • Campanii Search - unde răspundem la căutări specifice pe Google, exact în momentul în care utilizatorii își manifestă nevoia. Pentru acest tip de campanii, realizăm research-ul complet de cuvinte cheie pentru a determina expresiile folosite și volumul de căutare în funcție de fiecare categorie.
  • Campanii Display - unde vom rula bannere sugestive pe site-urile pe care publicul țintă navighează.
  • Campanii Youtube - unde putem rula video-uri prin care generăm brand awareness.
  • Campanii Apeluri - putem rula anunțuri care facilitează apelarea rapidă, direct din anunț. De exemplu, putem răspunde cu astfel de anunțuri la căutările care au în spate o intenție de achiziție consultativă.
  • Campanii Shopping - putem rula anunțuri în care sunt afișate imaginile produselor, denumirea și prețul în urma căutărilor search pe Google. Prin acestea direcționăm utilizatorii direct în pagina de produs.