Social Media

Social media este locul unde potențialii tăi clienți au ocazia să întâlnească brandul într-un mediu mai puțin formal, acolo unde creezi conexiunea cu ei, formezi o comunitate și mai apoi îi introduci într-un funnel de vânzări care îi conduce spre website.

CONTURĂM O STRATEGIE DE COMUNICARE DE MARKETING CARE VA ATRAGE CLIENȚII IDEALI

Acest proces presupune să trecem prin toate etapele de conversie ale potențialului client, să audităm fiecare pas, să imbunătățim experiența utilizatorului și astfel să mărim șansele ca acesta să convertească pe website, indifirent dacă te adresezi B2B sau B2C.

Fiecare idee propusă în strategia de marketing va avea și niște tactici punctuale, obiective SMART pe care ne dorim să le atingem și KPIs cu care să le măsurăm.

CONȚINUTUL BINE DOCUMENTAT ȘI POSTAT ÎN BAZA UNEI STRATEGII VA DUCE LA CREȘTEREA VIZIBILITĂȚII AFACERII TALE

Ce înseamnă de fapt asta? Înseamnă conturarea unui plan editorial cu postări pentru social media bine documentat, cu o analiză a pieței, a concurenței și a valorilor companiei tale, astfel încât fiecare bucată de conținut postată să aibă un rol în funnel-ul nostru de vânzări.

Ce sens are să postezi informații fără un obiectiv? De fiecare dată când gândim un plan editorial ne place să punem întrebarea: “Ce plus valoare aduce utilizatorului această informație?” Dacă răspunsul tău este “nimic”, atunci ar fi bine să reiei strategia de conținut și să o construiești din nou, alături de un expert în digital marketing.

Dacă, în schimb, ai câteva argumente solide la această întrebare, atunci esti pe drumul cel bun și ai nevoie doar de timp pentru ca oamenii să dezvolte încredere în brandul tău, să conștientizeze nevoia și să facă conversia. În acest fel vei reuși să construiești o comunitate de oameni apropiați de brand pe care o poti fructifica la infinit.

TE AJUTĂM SĂ VINZI PRIN INTERMEDIUL SOCIAL MEDIA ADS

Acum că ai comunitatea alături de tine, cum vinzi produsul/ serviciul în online? Postările organice nu mai funcționează în prezent, deoarece nu mai reușesc să ajungă la toți urmăritorii paginii. Astfel, singura soluție este să dezvoltăm o strategie de reclame social media care să ii targeteze pe fiecare cu mesaje specifice, în funcție de etapa din funnel unde ei se află.

Tot cu reclamele de social media poți ajunge și la clienți potențiali noi, care nu au mai interacționat cu brandul tău, însă cu siguranță sunt interesați de un anumit produs/serviciu. Cum știi asta? Ei bine, nu știm noi, dar știe algoritmul Facebook, iar noi vom folosi asta ca un instrument pentru a afla mai multe.

Nu rămâne decât să ne lași datele tale de contact mai jos, un mesaj succint în care să ne spui care sunt nevoile sau provocările companiei tale în social media, iar astfel vom reuși să găsim cele mai bune soluții împreună.

Social Media

Social media este locul unde potențialii tăi clienți au ocazia să întâlnească brandul într-un mediu mai puțin formal, acolo unde creezi conexiunea cu ei, formezi o comunitate și mai apoi îi introduci într-un funnel de vânzări care îi conduce spre website.

CONTURĂM O STRATEGIE DE COMUNICARE DE MARKETING CARE VA ATRAGE CLIENȚII IDEALI

Acest proces presupune să trecem prin toate etapele de conversie ale potențialului client, să audităm fiecare pas, să imbunătățim experiența utilizatorului și astfel să mărim șansele ca acesta să convertească pe website, indifirent dacă te adresezi B2B sau B2C.

Fiecare idee propusă în strategia de marketing va avea și niște tactici punctuale, obiective SMART pe care ne dorim să le atingem și KPIs cu care să le măsurăm.

CONȚINUTUL BINE DOCUMENTAT ȘI POSTAT ÎN BAZA UNEI STRATEGII VA DUCE LA CREȘTEREA VIZIBILITĂȚII AFACERII TALE

Ce înseamnă de fapt asta? Înseamnă conturarea unui plan editorial cu postări pentru social media bine documentat, cu o analiză a pieței, a concurenței și a valorilor companiei tale, astfel încât fiecare bucată de conținut postată să aibă un rol în funnel-ul nostru de vânzări.

Ce sens are să postezi informații fără un obiectiv? De fiecare dată când gândim un plan editorial ne place să punem întrebarea: “Ce plus valoare aduce utilizatorului această informație?” Dacă răspunsul tău este “nimic”, atunci ar fi bine să reiei strategia de conținut și să o construiești din nou, alături de un expert în digital marketing.

Dacă, în schimb, ai câteva argumente solide la această întrebare, atunci esti pe drumul cel bun și ai nevoie doar de timp pentru ca oamenii să dezvolte încredere în brandul tău, să conștientizeze nevoia și să facă conversia. În acest fel vei reuși să construiești o comunitate de oameni apropiați de brand pe care o poti fructifica la infinit.

TE AJUTĂM SĂ VINZI PRIN INTERMEDIUL SOCIAL MEDIA ADS

Acum că ai comunitatea alături de tine, cum vinzi produsul/ serviciul în online? Postările organice nu mai funcționează în prezent, deoarece nu mai reușesc să ajungă la toți urmăritorii paginii. Astfel, singura soluție este să dezvoltăm o strategie de reclame social media care să ii targeteze pe fiecare cu mesaje specifice, în funcție de etapa din funnel unde ei se află.

Tot cu reclamele de social media poți ajunge și la clienți potențiali noi, care nu au mai interacționat cu brandul tău, însă cu siguranță sunt interesați de un anumit produs/serviciu. Cum știi asta? Ei bine, nu știm noi, dar știe algoritmul Facebook, iar noi vom folosi asta ca un instrument pentru a afla mai multe.

Nu rămâne decât să ne lași datele tale de contact mai jos, un mesaj succint în care să ne spui care sunt nevoile sau provocările companiei tale în social media, iar astfel vom reuși să găsim cele mai bune soluții împreună.